aanvrager

de aanvrager stelt de gegevens beschikbaar:

De gegevens worden eenmalig toegestuurd

gemeente (sociale dienst)

de gemeente (sociale dienst) ontvangt de volgende gegevens:

  • Bewijsstukken urgentieverklaringUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Bewijsstukken urgentieverklaring'
    Bewijsstukken waaruit blijkt dat uw probleemsituatie met uw huidige woning te maken heeft en waaruit blijkt dat u in de afgelopen maanden zonder succes op andere woningen hebt gereageerd
  • Reden aanvraagUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Reden aanvraag'
    Argumentatie danwel meer informatie over de achtergrond en aard van de aanvraag zoals eerste afgifte, wijziging, duplicaat, verlenging etc.

de gemeente (sociale dienst) ontvangt deze gegevens:

Als u een urgentieverklaring voor een woning aanvraagt

de gemeente (sociale dienst) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Toekennen urgentieverklaring woning

Wettelijke grondslag(en)