gemeente (wonen en bouwen) ontvangt de volgende gegevens:
- Geplande activiteit(en)

Beschrijving van de aard, omvang, reden, gevolgen en het doel van uw activiteit(en)
- Locatie

De precieze plek van bijvoorbeeld een object of activiteit
- Aanvraagperiode

De periode, begin- en einddatum, van de voorgenomen activiteiten
- Bezoekers

Het aantal bezoekers dat u, als organisator, verwacht bij een activiteit
- Maatregelen

Overzicht van noodzakelijke beveiligings-, of preventieve maatregelen, noodzakelijk om voor een vergunning, ontheffing of tegemoetkoming in aanmerking te komen
- Situatietekening

Een plattegrond die een duidelijk beeld geeft van de (aanpassing van de) omgeving. Een situatietekening bevat gegevens als afmetingen, begrenzing, obstakels.
- Motivering

Een motivatie die de reden voor (de aanvraag van) een besluit ondersteunt
- Geluidsplan

Een geluidsplan staat welke verwachte geluidsniveaus er zijn en welke maatregelen er zijn om geluidsoverlast te beperken
gemeente (wonen en bouwen) ontvangt deze gegevens:
Als u een vergunning aanvraagt voor een markt in een publiek toegankelijk gebouw
gemeente (wonen en bouwen) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Afgeven snuffelmarktvergunning
Wettelijke grondslag(en)