de gemeente ontvangt de volgende gegevens:
- Aanvraagformulier

Formulier met vragen dat u ingevuld meestuurt.
- Kopie identiteitsbewijs

Kopie van een geldig identiteitsdocument (paspoort, identiteitskaart of een verblijfsvergunning) van de betrokkene van de aanvraag. Dit document moet leesbaar zijn en het moet geldig zijn op de dag van indienen. Een verblijfsdocument moet Nederlandstalig of Engelstalig zijn.
- Reden aanvraag

Argumentatie danwel meer informatie over de achtergrond en aard van de aanvraag zoals eerste afgifte, wijziging, duplicaat, verlenging etc.
- Uittreksel KvK

Gewaarmerkt uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK), meestal van niet meer dan 6 maanden oud
de gemeente ontvangt deze gegevens:
Als u subsidie aanvraagt om uw onderneming te starten of uit te breiden
de gemeente gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Toekennen gemeentelijke subsidie voor startende ondernemers
Wettelijke grondslag(en)