system
Aanvragende organisatie
Aanvragende organisatie stelt de gegevens beschikbaar:
De gegevens worden eenmalig toegestuurd
gemeente
de gemeente ontvangt de volgende gegevens:
- Reden aanvraagArgumentatie danwel meer informatie over de achtergrond en aard van de aanvraag zoals eerste afgifte, wijziging, duplicaat, verlenging etc.
- AanvraagformulierFormulier met vragen dat u ingevuld meestuurt.
- Uittreksel KvKGewaarmerkt uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK), meestal van niet meer dan 6 maanden oud
- Kopie identiteitsbewijsKopie van een geldig identiteitsdocument (paspoort, identiteitskaart of een verblijfsvergunning) van de betrokkene van de aanvraag. Dit document moet leesbaar zijn en het moet geldig zijn op de dag van indienen. Een verblijfsdocument moet Nederlandstalig of Engelstalig zijn.
de gemeente ontvangt deze gegevens:
Als u subsidie aanvraagt om uw onderneming te starten of uit te breiden
de gemeente gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Toekennen gemeentelijke subsidie voor startende ondernemers