gemeente (afdeling burgerzaken)

De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Personen (BRP). Deze registratie wordt beheerd door de gemeente (afdeling burgerzaken).

de gemeente (afdeling burgerzaken) stelt de gegevens beschikbaar:

Door raadpleging binnen de eigen organisatie

Meer weten?

Ga naar de website van de Basisregistratie Personen (BRP) en bekijk, indien beschikbaar, uw gegevens(Externe link)

Bekijk de autorisatie(Externe link)

gemeente (sociale dienst)

de gemeente (sociale dienst) ontvangt de volgende gegevens:

  • PersonaliaUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Personalia'
    Naam, geslacht, geboortedatum, geboorteplaats
  • WoonadresUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Woonadres'
    Bevat gegevens als straatnaam, huisnummer/letter, postcode en woonplaats en eventueel land
  • Kind(eren)Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Kind(eren)'
    Familierelatie tussen ouder(s) en kind(eren)
  • Partner(s)Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Partner(s)'
    Bevat gegevens over huwelijkspartners of geregistreerde partners, personalia partners, datum einde huwelijk

de gemeente (sociale dienst) ontvangt deze gegevens:

Als u toestemming vraagt om (tijdelijk) niet te hoeven solliciteren. Of als de gemeente opmerkt dat u in aanmerking komt voor een ontheffing

de gemeente (sociale dienst) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Vaststellen ontheffing sollicitatieplicht

Wettelijke grondslag(en)