gemeente (afdeling burgerzaken)

De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Personen (BRP). Deze registratie wordt beheerd door de gemeente (afdeling burgerzaken).

de gemeente (afdeling burgerzaken) stelt de gegevens beschikbaar:

Door raadpleging binnen de eigen organisatie

Meer weten?

Ga naar de website van de Basisregistratie Personen (BRP) en bekijk, indien beschikbaar, uw gegevens(Externe link)

Bekijk de autorisatie(Externe link)

gemeente

de gemeente ontvangt de volgende gegevens:

  • PersonaliaUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Personalia'
    Naam, geslacht, geboortedatum, geboorteplaats
  • WoonadresUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Woonadres'
    Bevat gegevens als straatnaam, huisnummer/letter, postcode en woonplaats en eventueel land
  • OverlijdensdatumUitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Overlijdensdatum'
    Datum van overlijden

de gemeente ontvangt deze gegevens:

Als u toestemming vraagt voor een bijzondere begraafplaats

de gemeente gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Toekennen/afwijzen verzoek om bijzondere begraafplaats

Wettelijke grondslag(en)